Vedení zakázky - DeCe ZAKÁZKY
program pro vedení zakázky
Jako samostatný modul je možné k pokladnímu a skladovému software DeCe SKLAD dokoupit i modul pro vedení zakázek DeCe ZAKÁZKY. Tento modul umožňuje vedení zakázkové činnosti v několika krocích. Nejprve založíte hlavičku zakázky, kde je zaznamenán popis závady, nacionále zákazníka, datum přijetí a předpokládaného dokončení, maximální cena opravy a řada dalších volitelných informací. Ve formuláři založení zakázky, lze část položek volitelně nastavit tak, aby se pořizování zakázek přizpůsobilo pro specializovanou opravnu, např. pro autoservis, servis výpočetní techniky apod.
Po založení zakázky, je vytištěn zakázkový list, který přijímací technik podepíše a předá zákazníkovi. Následuje část, kdy je do zakázky postupně připisována provedená práce a spotřebovaný materiál. Toto je možné provádět postupně, nebo naráz po dokončení zakázky. U jednotlivých položek je možné zadávat číslo opravářem, který na dané části zakázky pracoval, a později tak sledovat práci jednotlivých opravářů.
Po dokončení zakázky je možné vystavením dokladu ze zakázky vytvořit účetní doklad za celou zakázku nebo jen za část zakázky. Vyfakturováním celé zakázky dojde k jejímu uzavření. Materiál, který byl dosud v průběhu, se fyzicky odepíše ze skladu a zákazníkovi je možné vytisknout doklad k zaplacení a dokončenou zakázku (tuto by měl zákazník podepsat a přijímací technik uložit pro případnou pozdější kontrolu).
K modulu zakázek je možné dokoupit i sledování zakázky přes internet. Zákazník tak má možnost sledovat průběh zakázky na internetu.