TeamViewer

Kontaktujte nás:  |  +420 412 583 600  |  obchod@dece.cz

Pohyb dokladů - příjem a výdej v pokladním systému

Mohlo by se zdát, že základní funkcí pokladního systému je prodávat.

Ve skutečnosti vám musí pokladní systém zajistit kompletní přehled o pohybu zboží a služeb, které svým zákazníkům nabízíte.

Toto vám v našem prodejním software zajišťují různé typy dokladů, jsou to příjemky, výdejky, návratky a převodky.

Pro řadu zákazníků jsme řešili import dodacích listů zaslaných elektronicky dodavatelem. Tato funkce vám umožní vytvořit příjemku s několika stovkami položek během jediné minuty.

Výdej
Z těchto dokladů pouze výdejka slouží k prodeji maloobchodním nebo velkoobchodním zákazníkům. Při vytvoření výdejního dokladu mohou vzniknout veškeré účetní doklady, které máte dle české legislativy k dispozici. Jsou to především faktura a dodací list, zjednodušený daňový doklad, daňový doklad a účtenka.
Různé účetní doklady je možné tisknout na různých tiskárnách. Lze tak například jednouché účtenky tisknout na stvrzenkové tiskárně (úzký úsporný tisk), faktury na laserové tiskárně (kvalitní a hezký tisk) a dodací listy na jehličkové tiskárně (úsporný široký tisk).

vydej

Příjem
Dalším ze základních pohybů zboží je příjem. Tento pohyb vám umožní přijmout zboží, případně rozpustit dopravu do přijímaného zboží a řadu dalších funkcí. Můžete například rychle vytvořit příjemku, na základě objednávky, kterou jste zasílaly svému dodavateli.
prijem