TeamViewer

Kontaktujte nás:  |  +420 412 583 600  |  dece@dece.cz

DeCe RESTAURACE

DeCe RESTAURACE

Detailní informace o systému naleznete na adrese: http://decehotel.cz/

Významnou částí hotelového systému DeCe HOTEL je i software DeCe RESTAURACE. Software restaurace je možné také provozovat jako samostatný systém. Například pro restaurace, kavárny, cukrárny, pizzerie nebo jako prodej z okénka.

  • Více restaurací v jednom

V rámci software pro vedení restaurace je možné vést jednu nebo více společných nebo oddělených restaurací. Například u vnitřní restaurace a předzahrádky (společně vedené prostory s jednotnou obsluhou v restauračním systému), ale i v případě současného vedení restaurace, kavárny a pizzerie (provozy s odděleným provozem - to vše v jednom software).

  • Provoz restaurace

Základní osou restauračního systému je seznam stolů, slouží k rezervaci stolů i k přehlednému rozmístění objednávek. Dalším základním kamenem restauračního software DeCe RESTAURACE je jídelní lístek. Je možné definovat různé jídelní lístky pro jednotlivé restaurace v objektu nebo stanovit jeden společný pro všechny pracoviště. Každou jednotlivou položku jídelního lístku lze umístit na provozovnu (místo vzniku položky), to umožňuje posílat automatickou objednávku z restauračního software na příslušnou provozovnu (kuchyně, bar, cukrárna apod.).

  • Receptury

V návaznosti na jídelní lístek lze používat kompletní systém receptur. Umožňuje klasický příjem zboží a odpis zboží ze skladu na základě definovaných receptur propojených s jídelním lístkem. Sklad umožňuje i vedení až 99 pod skladů a nabízí veškerý komfort skladového hospodářství. To je umožněno implementovaným jádrem samostatného programu firmy DeCe COMPUTERS s.r.o. DeCe SKLAD.

  • Vyúčtování

Vyúčtování útraty hosta je možné provádět v našem restauračním software řadou variabilních způsobů. Od klasického vyúčtování celé útraty, rozúčtování útraty na jednotlivé hosty až po připsání na pokojový účet hosta. U jednoho stolu je možné vést v restauračním software více samostatných objednávek. Dotykový display Restaurační systém DeCe RESTAURACE je možné obsluhovat i z dotykového displeje.

  •  Mobilní číšník

V základní obrazovce číšník vidí:
- objednávka je možné filtrovat dle stolů
- účty je možné tisknout v korunách i v zahraniční měně
- účtovat částečně nebo celou objednávku
- měnit stůl nebo rozlišení na již otevřené objednávce
- storno objednávky nebo možnost měnit již objednané množství
- a samozřejmě přidávat další položky z jídelního lístku

DECE POS

Moderní dotykový prodejní systém to je DeCe RESTAURACE.

Program je vhodný pro restaurace, kavárny, cukrárny, nebo pizzerie.

Připravený pro elektronickou evidenci tržeb EET.

 jednotny system

Restaurace se zahrádkou, nebo pizzerie a kavárna?

Žádný problém.

Jednotný systém pro společné, či oddělené provozy.

 nabidka stolu

Seznam stolů, zobrazení obsazených a volných stolů.

Rezervace stolů a přehledné rozmístění objednávek.

 restaurace nova objednavka

Vytvoření objednávky je jednoduché a přehledné.

Objednávka jídla se vytiskne kuchaři.

Objednávka pití se vytiskne číšníkovi na baru.

S objednávkou lze jednoduše pracovat.

jidelni listek

Příjem zboží a surovin na sklad.

Odpis surovin ze skladu na základě receptur.

uctenka

Zaplatit celý účet.

Rozúčtovat na jednotlivé hosty.

Připsání účtenky na pokoj hosta.

Jeden stůl - jedna objednávka.

jeden stůl - více samostatných objednávek. 

 

Bližší informace na www.decehotel.cz nebo prodejnách DeCe COMPUTERS s.r.o.

 

Vytisknout