TeamViewer

Kontaktujte nás:  |  +420 412 583 600  |  obchod@dece.cz

Používání software v režimu centrála pobočka

V případě, že vlastníte více prodejen, je pro vás důležité mít přehled o všech prodejnách a zajistit pohyb zboží mezi pobočkami a centrálním skladem. Pro tento účel jsme vybudovali řadu nadstavbových funkcí.

centrala-pobocka

Jedná se o:

Přenos dat.

Data jsou přenášena po internetu v předem určeném čase (většinou v nočních hodinách). K tomuto poskytujeme prostor (tzv. schránku pro přenos dat), kde garantujeme bezpečnost i nezávislost na velikosti dat. Přenášeny jsou nejprve informace z poboček na centrálu a následně z centrály na pobočky. Každé ráno tak máte čerstvou informaci, kolik a za kolik se prodalo na jednotlivých pobočkách a pobočky mají informaci o zboží v ostatních prodejnách případně na centrále.

Přenos dokladů

Při provozu více prodejen se neustále přemísťuje velké množství zboží mezi centrálou a pobočkami, případně i mezi jednotlivými pobočkami. Aby vaši prodavači nemuseli trávit zbytečný čas při naskladňování zboží na prodejnách, vytvořily jsme přenos dokladů. Přepravce tak obdrží nejen zboží, které má dovést na prodejny, ale i např. flashdisk s připravenými doklady (na základě výdeje na prodejny). Při předání zboží si pak přejímající pracovník (prodavač) několika kliknutími načte celý doklad a okamžitě může začít prodávat. Doklady je možné též posílat emailem, v takovém případě odpadá problém s předáváním flashdisku.

Import dodacích listů od dodavatelů

Máte několik dodavatelů, od kterých odebíráte většinu svého zboží, pak můžete využít importu dokladů od dodavatele. Stačí se dohodnout s dodavatelem, aby vám zasílal dodací listy v elektronické podobě emailem, a my pro vás vytvoříme import z téměř jakéhokoliv formátu. Zadání dodacího listu s několika sty položek pak bude záležitostí jedné minuty.

Import objednávek od velkoodběratelů

Stejně jako v předešlém importu je možné vytvořit import z téměř jakéhokoliv elektronického formátu objednávky, kterou vám váš odběratel zašle.