TeamViewer

Kontaktujte nás:  |  +420 412 583 600  |  dece@dece.cz

Agendy - podvojné účetnictví

Popis agendy programu na podvojné účetnictví

1 sehrání dat agend
oprava převedených dat ostatních agend sehrání dat agend

Agenda Účetnictví

zastřešuje jednotlivé agendy a slouží ke zpracování dat pořízených v ostatních agendách. Pokud je účetnictví používáno v režimu více účetních (např. fakturantka, pokladní, hlavní účetní) slouží agenda účetnictví hlavní účetní ke kontrole dat pořízených ostatními účetními.

Převod od účetnictví

agenda účetnictví nepořizuje vlastní data, proto je třeba při každém požadavku na aktuálnost dat provést převod dat do účetnictví. Po převodu je možné data zpracovávat bez okamžitého vlivu na ostatní agendy. Data převedená je možné editovat v opravách převedených účetních dat. Tyto úpravy jsou však jen dočasné a je třeba vždy opravit prvotní problém v příslušné agendě (fakturace, MTZ, pokladna atd.)

Sestavy účetnictví

hlavním produktem agendy účetnictví jsou sestavy. Ať už se jedná o sestavy kontrolní nebo měsíční. Sestavy lze vytvořit za celé účetnictví nebo za jednotlivé agendy. Všechny sestavy lze tvořit opakovaně kdykoliv během měsíce. Po měsíčním zpracování příslušného měsíce jsou sestavy naposled vytvořené přesunuty do starých sestav. Jedny z nejdůležitějších sestav v agendě účetnictví jsou Hlavní účetní kniha, Rekapitulace účtů a obratová předvaha. Další sestavy se vytvářejí v závislosti na nastavení parametrů, např. výsledovka středisek, náklady a výnosy středisek atd.

Vytisknout